הצגות חנוכה לילדים

שלומקה של הילדים שמחים להציג את המופע להצגות חנוכה לילדים "בין אור לחושך " – מופעי חנוכה לילדים שיתקיימו כחלק מהפעילויות לילדים לחנוכה בכל רחבי הארץ. בואו ליהנות מהצגות חנוכה מרתקות, משעשעות, מצחיקות עם מסרים חינוכיים וערכיים.

סיפור ההצגה

אז כמו שכתבנו למעלה שם ההצגה הוא "הכיתה שלא נכניעה ״. הסיפור מפליג לעבר, לתקופת המכבים האמיצים. הילדים שמגיעים לצפות בהצגה, פוגשים את היהודים שחיו אז, עושים הכרות עם דמויות ידועות כמו יהודה המכבי ואחיו הגיבורים, נחשפים לסגנון החיים, הלבוש, הדיבור, הלהט והכמיהה שלהם להחזרת עבודת המקדש.

ההצגה פותחת בתיאור על כיתה אמיצה בכפר מודיעין בתקופת מלחמת היוונים והמכבים. התקופה היא קשה מאוד ליהודים כי לא קל לשמור תורה ומצוות. היוונים והמתייוונים (יהודים שהצטרפו לתרבות היוונית) נלחמים בכל כוחם לכבות את רוח היהדות. הם גוזרים גזרות נוראות על היהודים, אוסרים עליהם לקיים מצוות כמו ברית מילה ולימוד תורה ורודפים אחריהם לכל מקום אליו הם מסתתרים. 

כיתה אחת של ילדים יכולה לשנות את המצב לחלוטין. כיתה מיוחדת, אמיצה וחכמה מאתגרת את החיילים היוונים הרשעים. היא מערימה עליהם, מתחמקת מהם ונלחמת ללא מורא באויב האכזר. האם הילדים יצליחו במשימתם? האם כל הכיתה תשאר אמיצה מול היוונים? האם האחדות השוררת בין התלמידים תנצח?

חשוב לציין

ההצגה "סיפורה של כיתה אמיצה" מביאה איתה ערך מוסף, מלבד ההנאה הצרופה לילדים. היא מתמודדת עם בעיות חברתיות בעולמם של הילדים, עם אתגרים חינוכיים עכשוויים, היא מעבירה מסרים יהודיים-ערכיים לאורך כל ההופעה ולא מפספסת שום פרט מהסיפור של חנוכה.

מופע המחזמר משאיר את הילדים פעורי פה, מלאים באנרגיה וחזקים יותר באמונה. ההצגה מלווה בשירים, כוריאוגרפיה, מוזיקה, ותלבושות מקסימות. מופע דרמטי עם קטעי הומור של היהודים מול היוונים שהילדים מתגלגלים מצחוק…

בכתיבת ההצגה שותפים אנשי חינוך ורבנים. אורך ההצגה כשעה. כמות שחקנים: 9. דמויות: 17. גילאים: גן – ח'.

ההצגה באישור הרבנים, ומותאמת לחוקי התורה והמצווה.

אטרקציות לילדים בחנוכה

המופעים כוללים חידון מיוחד לחנוכה, הפעלות מותאמות קהל, שירים וריקודים. ההפעלות מותאמות לכל המשפחה. ההורים ייהנו מהאטרקציות לא פחות מהילדים… ברצינות! (רוצים לראות את התגובות שאנחנו מקבלים?..).

בהצגות לחנוכה במיוחד יש הפעלות מעניינות. הדמויות של ההצגה עושות סלפי עם הילדים והמשפחות, הילדים עולים לבמה בסוף ההצגה, שלומקה ושניאור נשארים אחרי המופע להתרשם מהקהל, לדבר עם הילדים וההורים, לשמוע איך היה, להצטלם ולעשות סלפי. הרושם שנישאר אחרי ההופעה לא נשכח הרבה זמן. בהבטחה.

חנוכה הוא חג מצויין לצאת עם הילדים למופעים מיוחדים לכל המשפחה. עופו עם הילדים שלכם בעולמם הדמיוני, תיסחפו איתם בהרפתקאות, האגדות, הסיפורים והדמויות. תצחקו איתם, תשירו איתם, תרקדו איתם, תקפצו ותצעקו. אם תנהגו כך אתם תהיו הורים מדהימים לילדכם והחוויות של ילדכם יחרטו אצלם לעד, יעצימו אותם ויבנו את אישיותם הייחודית.

אז נראה אתכם בהופעה הקרובה! אל תשכחו לבוא לומר שלום…    

שינוי גודל גופנים
ברוכים הבאים (:
האתר מיועד לגופים ומוסדות בלבד, התאטרון לא עושה הצגות וחוגי דרמה לפרטים, רק דרך גופים ומוסדות בלבד!!
אין מכירת כרטיסים, או הרשמה לחוג, דרכנו.
Open chat
1
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?