חוגי הבמה של 'שלומקה ושניאור'

חולמים לעמוד על במה? להיות מפורסמים? לשחק בהצגות וסרטים? אתם שחקנים בנשמה? מקומכם אצלנו ב'שלומקה ושניאור של הילדים'. מטרת העל שלנו הינה להוציא בוגרים עם יכולות רטוריות, רגשיות ואומנותיות ברמה הגבוהה ביותר. במהלך החוג נפתח את יכולות המשחק, הדיבור והתנועה שלכם ונוציא אתכם שחקנים מעולים. ההרשמה בעיצומה!

חוגי תיאטרון לילדים

למה חוג תיאטרון לילדים?

חוג תיאטרון מלמד איך לחיות. לא סתם נאמר הפתגם "כל העולם במה", אנו חיים בתחושה כאילו כל העולם צופה בנו ואנו במרכז הבמה. מי שיודע לשחק טוב יותר, להציג את עצמו לאחרים בצורה טובה ולספר את הסיפור יותר טוב – יצליח יותר. השליטה ברגשות שלנו, היכולת להיכנס ולצאת מדמויות שונות יתנו לנו יתרון עצום במשחק החיים.

חוג תיאטרון יעלה את הערך העצמי, את הביטחון העצמי, יחזק את האישיות וייתן לילדיכם כלים להתמודד מול אתגרים קשים, מצבי לחץ ורגשות עזים. בנוסף יפתח אצל הילדים יכולות חברתיות חשובות, בעקבות הדינאמיקה המתרחשת בין תלמידי הקבוצה, הפתיחות הנדרשת מולם והדרמה המתרחשת מול הקהל, כל אלה יעצימו ויהפכו אותם לאנשים חזקים יותר בעתיד.

מה נלמד בחוג תיאטרון?

לימוד יסודות התיאטרון, איך לספר סיפור, פנטומימה, איך בונים דמות, איך נכנסים ויוצאים מדמויות, עמידה מול קהל, פיתוח קול, ריקוד ושירה, הבעת רגשות, יכולות דיבור והרצאה, הצגת דיאלוג ומונולוג, אלתור תוך כדי תנועה, איך מתמודדים עם טקסט כתוב ועוד.

חוג דרמה

מותאם לציבור הדתי והחרדי

אנו משתמשים בתוכן מלוח השנה היהודי. כל שבוע בהתאם לפרשת השבוע, לפני חג או תאריך מיוחד וכדומה, החוג ייסוב סביב הנושא הרלוונטי לזמן הזה. שלומקה ושניאור של ילדים מקפידים על תוכן יהודי, ערכי ואיכותי. סיפורי תורה, סיפורי צדיקים ומעשיות יהודיות יהוו חומר להצגות ומופעים.

באופן כללי, כל חוגי הילדים שלנו מותאמים לקהל הדתי. יש הפרדה בין ימים לבנים לימים לבנות, שמירה על שפה נאותה, הימנעות מסיטואציות היכולות להתפרש בצורה לא נאותה ועוד. בנוסף, אנו מקפידים להתייעץ עם רבנים ואנשי חינוך כשיש איזה שאלה או בעיה.

רוב החוגים והסדנאות לילדים נעשים במקומות חינוכיים כדוגמת בתי ספר, מתנסי"ם ותנועות נוער. הקהל הדתי מכיר אותנו וסומך על התכנים והמסרים שאנו מעבירים. תמיד ניתן להגיע, לפקח ולשאול אותנו על כל דבר.     

השתתפות בהצגות ומופעים אמתיים

המצטיינים בחוג יזכו להשתתף כשחקנים ראשיים או משניים בהצגות ובהופעות של שלומקה ושניאור של ילדים. במיוחד בתקופות החגים כגון חנוכה, פורים ופסח אז יש גם חופש לילדים והם מגיעים איתנו להצגות ולהופעות בכל רחבי הארץ.

הירשמו כעת לסדנה הקרובה למקום מגוריך

חוג דרמה לילדים
שינוי גודל גופנים
ברוכים הבאים (:
האתר מיועד לגופים ומוסדות בלבד, התאטרון לא עושה הצגות וחוגי דרמה לפרטים, רק דרך גופים ומוסדות בלבד!!
אין מכירת כרטיסים, או הרשמה לחוג, דרכנו.
Open chat
1
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?