הצגת ילדים לפורים "טסים לשושן"

ההצגה לפורים ששלומקה ושניאור של הילדים הכינו לכם, היא הצגה מצחיקה, משעשעת, מקסימה ומיוחדת. הילדים ילמדו את סיפור המגילה, יחוו את הדמויות של פורים וידמיינו את עצמם עפים ב"מכונת הזמן" היישר לשושן הבירה. בואו ליהנות מהצגת ילדים לפורים המותאמת לציבור הדתי והחרדי!

סיפור ההצגה

ההצגה מתחילה בשני ילדים מתוקים הלומדים יחד באותה כיתה.

הילדים הם 'שלומקה' ו'מני'. אלא שמני הוא "ילד מאתגר". הוא מתנהג לעיתים בצורה מזלזלת. הוא פוגע בחבריו, והכל עושה בשביל טובת עצמו. לא קל להיות בסביבתו של מני, שלא חבר באמת, אלא רק בשביל לקבל משהו בתמורה וכשלא מסתדר לו או שכבר לא יצא לו מהחבר כלום, הוא פשוט זורק את החבר. מי שבעיקר נפגע ממנו הוא חברו הטוב שלומקה.

הבעיה היותר קשה היא כאשר מני כן רוצה חברים. כי הוא מבין שלפעמים צריך חברים. הוא מבין שחברים בטיולים, במסיבות ובכלל באירועים שכל הכיתה עושה בהם פעילויות ביחד, זה מצרך חשוב.

מה הוא עושה? הוא קונה את חבריו. הוא עד כדי כך לא מבין מהי חברות אמת, שכל מה שהוא עושה עבורם זה כדי לקבל מהם משהו בתמורה. אין אצלו נתינה "סתם" לחבר. הוא לא מדבר סתם עם ילד אחר. אם מני מחליט לדבר עם ילד, זה בטוח בגלל שהוא רוצה ממנו טובה או בקשה.

טסים לשושן

אבא של שלומקה הוא מהנדס עילוי. גאון בטכנולוגיה. הוא הצליח לבנות בחצר של הבית שלהם 'מכונת זמן'. מני מתכנן לנסות האם המכונה עובדת, ובלי שאבא של שלומקה ידע הוא מתגנב למכונה ומפעיל אותה. תוך כמה שניות הוא טס עד לתקופת הסיפור של פורים ונוחת היישר בחצר של… (הפתעה).

מני מוצא את עצמו בשושן הבירה בתקופת גזרת המן. המאורעות מתגלגלים בצורה מעניינת, מרתקת ומשעשעת. שניאור מתחבר למישהו בשם 'גדליה', אבא 'שונה ומיוחד' שמתמודד אל מול הבושה של בנו בו. גדליה ומני עוברים ביחד מסע של שינוי מתוך מאורעות התקופה.

מני לומד על בשרו איך להיות חבר מתוך סיפור המגילה: 'סעודת אחשוורוש', 'גזרת המן', 'וההצלה הגדולה של אסתר ומרדכי'.

הצגה קומית ומשעשעת בשילוב דמויות העולות מתוך מסך השתול בתפאורה. מופע מוסיקלי חינוכי בשילוב מדיה שיכניס אתכם לשמחת חודש אדר.

 אורך ההצגה: 50 דק'. שחקנים: 5. דמויות: 14 דמויות.

הצגות ילדים לציבור הדתי

הצגה היא עבור הציבור הדתי. העלילה, הדמויות, השירים והדיבורים. כולם מותאמים לקהל הדתי. אנחנו מקפידים שהתכנים יהיו עם מסרים חינוכיים, יהודיים ולפי ההלכה.

לקהל הדתי יש דרישות שונות, עולם תוכן של קדושה וראייה נכונה של סיפור המגילה. סיפור המגילה כפי שאנו מספרים אותו הוא לפי המדרשים, המקורות היהודיים וקשור לתרבות היהודית המסורתית.

אנו מזמינים אתכם לבוא עם כל המשפחה לאחד המקומות שנהיה שם וליהנות מחוויה מדהימה, עוצמתית ומצחיקה. אל תפספסו!

 

שינוי גודל גופנים
ברוכים הבאים (:
האתר מיועד לגופים ומוסדות בלבד, התאטרון לא עושה הצגות וחוגי דרמה לפרטים, רק דרך גופים ומוסדות בלבד!!
אין מכירת כרטיסים, או הרשמה לחוג, דרכנו.
Open chat
1
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אנחנו יכולים לעזור לך?